Klänningen hittar ni HÄR
 
 
Tröjan hittar ni HÄR
 
Hej alla fina! Ofta ser man reklam på facebook, google eller annat om utländska hemsidor för kläder och annat. En av de sidor är SHEIN. Jag har tidigare kikat in på sidan men inte vågat beställa något eftersom jag läst väldigt olika recensioner om sidan. Kläderna är lite billigare men det finns så himla mycket fint. Så jag prövade helt enkelt. Jag läste innan att det hade varit svårt för flera personer att skicka tillbaka kläder om de inte passar. Så jag tog helt enkelt en storlek större än vanligt på det jag beställde och hoppades på det bästa. 
 
Nu har jag fått hem min första beställning, en klänning och en tröja. Och jag ÄLSKAR kläderna! De sitter perfekt och var inte för dyrt. Det tar dock 7-15 dagar att få sina beställningar men det är värt väntan. Jag hittar sällan kläder jag tycker om på mer "pålitliga" hemsidor och ännu mindre i butik. Jag har tänkt innan att denna hemsida måste vara för bra för att vara sann men jag prövade. Nu hoppas jag att de andra jag beställt kommer vara lika fint och att jag blir lika nöjd. Man ska alltid läsa noga recensioner om hemsidan om man är osäker och jag kollade även youtubevideor för extra koll. Men jag ser inget fel med kläderna, kanske inte samma kvalitet på allt men heller inte dåligt. Det är perfekt för en fattig student som jag hehe. 
 
Tröjan på den sista bilden är inte exakt den jag beställde men jag hittade inte rätt bild nu när jag sökte. Så det är en liknande tröja och även länken är till en liknande. Nu längtar och väntar jag bara på nästa leverans av det jag beställt och hoppas att de passar lika bra.   https://www.shein.se/
 
Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress