Dåliga bilder tyvärr men dom är tagna med min mobil.
 
Hej alla fina! Hoppas att alla mår bra idag. Jag kände bara att jag behövde berätta om en sak som jag tror att många av er säkert var på...Ed Sheeran konserten. Ed hade konsert både den 10:e och 11:e och jag, som tusentals andra människor gick den 11:e på "extra-konserten". Ed Sheeran är en stoor idol för mig och jag är så himla glad att jag fick se honom live äntligen. Nästa personer jag vill se live är Beyonce och Demi Lovato som också är stora idoler för mig. Jag tror även att båda två varit i Stockholm några gånger men det blir krångligt och långt med tåget dit så man struntar istället i att gå tyvärr. Med Ed var heelt grymt bra i onsdags. Det kändes inte verkligt att han faktiskt var där, precis som när jag såg Justin Bieber live. Ed Sheeran är så härlig som person, står helt själv på scenen med sin gitarr och pratar mellan låtarna med publiken. Han behöver liksom inget mer, han är nöjd bara han har en fantastisk publik och sin gitarr. Jag och kompisen Rebecka gick dit och vi sjöng med och dansade båda två. BÄSTA KVÄLLEN PÅ LÄNGE. 
 
Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress