Alla bilder är lånade från google.se
 
Hej alla fina! Nu har jag bloggat i många år och har under tiden utvecklats mycket som person med personlighet, intressen osv. Jag har under ett tag funderat på vem jag egentligen är och bilden ovan är allt som definierar mig som person. Jag älskar bilden ovan för det är alla färger och former som jag älskar. Jag är en person som: 
Älskar vintage 
- Cupcakes (dock inte att äta men fotografera eller använda i scrapbooking/dekoration)
- Jag älskar allt som är marint med blått och vitt, stjärnor och båtlivet
- Mina favoritfärger är marinblått, vitt, babyblå och babyrosa
- Jag älskar även blommor i alla olika former och färger
- Jag är väldigt kreativ och älskar allt som är kreativt
...och tillsist är mitt stora intresse att fotografera. Det är en av de mest kreativa saker man kan syssla med och jag älskar hur man kan se något ur ett helt annat perspektiv genom kameran, att man även kan vrida och vända på motivet med hjälp av kameran för att få fram en helt ny bild. 
 
Nu känner ni mig lite bättre hoppas jag. :) När det gäller inredning är min pojkvän helt tvärtom haha. Han gillar brunt, svart och att det ska vara mörkt helt enkelt medan jag är mer vitt och blått. Men man får mötas på halva vägen. 
Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress