Hej alla fina! En vecka har gått och det är dags att summera vad jag gjort. Alla recept jag lägger ut hittar ni i tidigare inlägg eller om ni söker i bloggen. Glöm inte att följa mig på instagram @cakesbymandyy!
 
1. Denna veckan har det varit fettisdag och jag har bakat mina första semlor. Jag trodde att det skulle vara svårare men det gick faktiskt helt okej. Jag gjorde dem med vaniljkräm och recept finns på bloggen i tidigare inlägg.
 
 
2. Jag har bakat lika mycket som innan och denna veckan blev det både bröd, donuts, bullar och småkakor. Även donuts var en sådan sak jag trodde skulle vara en svår sak men inte det. Man behöver ingen fritös eller liknande men en termometer är bra, allt finns i tidigare inlägg. 
 
 
3. Just nu lyssnar jag på "Alla de stillsamma döda" av Anna Jansson. En superbra bok för alla som älskar böckerna och filmerna om Maria Wern.
 
 
Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress