Hej alla fina! Här kommer nu ett utdrag från min vecka. Det blir mycket jobb i veckan och man hinner inte göra så mycket mer än jag hoppas att ni uppskattar det ändå!
 
1. Jobb, jobb, jobb. Jag jobbar på, försöker planera för sommaren med sommarjobb och flytten hem. Det ska bli både skönt men också lite ångest att åka hem. Att inte riktigt veta vart vi kommer att hamna härnäst men jag ska njuta riktgt av Alingsås och sommaren i vår lägenhet.
 
 
Bild från weheartit.se
 
2. Från instagram. I förrgår upptäckte jag inställningen "porträtt" i kamran i Henriks mobil, så nu har jag utnyttjat tillfället och tagit en hel del selfies hehe. Dessa två från instagram.
 
 
3. Outfit. I lördags tog jag mig upp till fästningen som nu är nyrenoverad. Och äntligen fick jag tagit några efterlängtade bilder från ett grymt fint ställe. Ska försöka ta mig längre upp någon annan dag och fler bilder kommer.
 
 
4. Läst böcker. Jag har även läst klart boken "Aldrig mer" av Sara Larsson som jag verkligen kan rekommendera. Den var riktigt bra, lätt att hänga med i och chans till att bygga upp en egen uppfattning om omgivning, utseende osv. Fler boktips kommer i veckan!
 
 
Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress