Hej alla fina! Jag har länge älskat att lyssna på poddar och i ett inlägg jag la in för några veckor sedan kan ni se vad jag lyssnar på. Men jag har också alltid älskat att läsa böcker och skrev en hel del själv när jag var yngre. Nu har det lagts på hyllan men längtan efter böcker finns kvar. Dock har jag aldrig köpt böcker vilket jag bara tycker är onödigt eftersom man ska läsa dom en gång och sedan ställa i bokhyllan, så biblioteket har varit bättre för mig. Mitt andra problem är att jag inte tar mig tid att läsa och blir ofta rastlös men nu har jag äntligen hittat Nextory.se. Jag tog först en provperiod vilket var superbra så nu lyssnar jag mest hela tiden. Sedan jag började lyssna för några månader sedan har jag lyssnat igenom 14 böcker! Favoriterna har varit Camilla Läckbergs fjällbackamorden och i den serien finns just nu 10 böcker. Jag håller just nu på att lyssna på den sista boken "Häxan" i serien vilket jag verkligen kan rekommendera. Man känner sig mindre ensam och blir lugn av att lyssna till en lugn röst som läser för en. Ett litet tips bara.
 
Kramar
Angelica Wåhlin

Tack för tips! :)

Svar: Tack snälla!
Amanda Niclasson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress