Hej alla fina! Ny vecka och det är dags att summera förra veckan. Veckan har varit händelserik och jag tänkte dela med mig av några av de sakerna nu. 
 
1. I början av veckan bakade jag en mjuk pepparkaka för att få in julstämning. Recept finns tidigare på bloggen. 
 
 
2. I helgen var jag och Henrik hemma och hämtade julsaker, gran, shoppade lite julsaker och träffade vänner. På bilden ser ni mig och min fina vän Elin. Riktigt kul att få träffa flera av mina vänner igen och även familj! Eftersom jag inte var i Alingsås under allhelgona helgen fick jag i helgen chansen att gå till graven där en mycket saknad vän ligger begraven. Även om det var många år sedan nu, försöker jag alltid gå dit minst två gånger om året.
 
 
3. Det blev även i veckan inspiration till en fin bukett som min chef gjort med lite blandade blommor i. Det kom även flera leveranser med blommor i veckan vilket alltid är kul med lite nytt.
 
 
Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress