Hej alla fina! Nu i helgen har mina föräldrar och min syster varit här på Malta och hälsat på. De ville självklart även se en hel del sevärdheter så jag och Henke tog med dem på en tur. De har varit här sedan i torsdags och lämnar på måndag men eftersom jag gick i skolan torsdag och fredag så var helgen enda möjligheten till att umgås hela dagarna. Men det var riktigt mysigt och vi startade dagen i Sliema. Vi tog sedan bussen till Mdina där vi vandrade runt i staden en stund och tog en mysig lunch. Nu har jag varit i Mdina tre gånger och Sliema minst lika många gånger haha så nu får det räcka för ett tag. Vad som står på schemat idag är stranden och försöka få mer bränna innan jag åker hem, det är bara tre veckor kvar vilket känns både bra och lättat men lite konstigt. 
Vad som står näst på tur i helgen är Blue Lagoon, Buggiba, Comino och Gozo. Men detta gör vi troligtvis nästa vecka. 
 
Kramar
 

// Hello all beautiful! This weekend my parents and my sister have been here in Malta and visited. They wanted of course also see a lot of tourist attractions so me and Henrik took them on a trip. They have been here since Thursday and will leave on Monday but since I went to school Thursday and Friday, the weekend was the only way to spend the whole days together. But it was really cozy and we started the day in Sliema. Later we took a bus to Mdina where we walked around in the city for a while and had a nice lunch. Right now I've been to Mdina three times and Sliema the same haha so now it's fine for a while. What is on schedule today is the beach and try to get more tan before I go home, it's only three weeks left which feels both good but also a little weird.

Next weekend hopefully we are going to Blue Lagoon, Buggiba, Comino and Gozo. But we will probably do this during next week.

Hugs

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress