Hej alla fina! Idag är det sista dagen på jobbet vilket känns ganska jobbigt faktiskt. Jag har bara jobbat på mitt nuvarande jobb i ca 6 månader nu men verkligen älskar det och alla människor som jobbar där. Alla är så snälla, hjälpsamma och otroligt goa och glada så det ska verkligen bli jobbigt att lämna. Men ska man till Malta så ska man och till sommaren tar en annan vid på jobbet och jag börjar på ett nytt jobb när jag kommer hem. 
Jag ville också bara önska glad påsk till alla och hoppas att ni får en fin helg. Jag ska nu i helgen ha lite avskedsfest för mina och Henkes vänner eftersom jag drar om bara 8 dagar(!!) vilket ska bli riktigt roligt men även jobbigt att lämna alla. Men ska bli så härligt att samla alla och träffa de en sista gång på två månader. Haha det känns så himla länge med två hela månader men jag tror att tiden kommer gå mycket snabbare när jag väl är där. 
 
Måste bara fråga om det är någon annan än jag som älskar godisäggen på bilden ovan? Dessa finns bara runt påsk och jag är alltid snabb att köpa haha. Det är choklad i och något hårt skal utanpå och de är riktigt goda. :) 
Kramar
angelicasvarld.blogg.se

önskar dig en härlig skärtorsdag och en härlig påsk!

Svar: Tack detsamma!!
Amanda Niclasson

Angelica Wåhlin

Förstår att det känns vemodigt, men Malta låter ju bra härligt ändå!

Svar: Absolut, jag tror vi kommer få det superbra!
Amanda Niclasson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress