Hej alla fina! Idag är jag äntligen ledig (!) dock för att jag jobbar helgen men men. I många poddar har jag hört om att det enligt forskning finns 16 personligheter. Det skulle i anslutning till detta finnas något test man kunde göra så att man får reda på vilken man är och nu har jag äntligen gjort det. Det har pratats mycket om det och tar bara ca 15 minuter om man går igenom frågorna noga så det gjorde jag. Testet hittar ni på: www.16personalities.com/sv och är helt gratis. En lite rolig grej att göra och kanske få reda på något mer om sig själv. 
Jag blev "advokat" och enligt testet var det 1% av befolkningen som hade detta svar. Men när jag går igenom beskrivningen stämmer den nästan helt. En rolig grej att göra. :) 
 
Kramar
 
 
// Hello all fine! Today, I'm finally free from work (!), sadly because I work the weekend but anyway. In many pods I have heard that, according to research, there are 16 different personalities. In connection with this, there would be some test you could do and now I have finally done it. A lot of people have talk about it and it only takes about 15 minutes if you go through the questions carefully so I did. You can find the test at: www.16personalities.com/en and is completely free. A little fun thing to do and maybe find out more about yourself.

I became a "lawyer" and according to the test, it was 1% of the population who had this answer. And as I go through the description, it is almost completely correct for me and my personality. A fun thing to do. :)

Hugs

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress