Sponsrat inlägg.
 
 
Hej alla fina! Jag hoppas att alla mår bra idag. Ikväll är det äntligen dags för Ed Sheeran på ullevi i Göteborg och som jag har LÄNGTAT. Han är en av mina stora idoler och han är verkligen så himla bra. Jag tror till och med att jag och min kompis som ska gå, köpte biljetter redan i september, oktober 2017 haha. Någon mer som ska dit?
 
Idag ville jag också tipsa er om en lermask som jag använder. Den heter Epoch och är genom ett relativt nystartat företag. Jag har tidigare aldrig använt just lermask när jag har gjort en ansiktsmask men nu när jag använt den, älskar jag den. Jag älskar hur ansiktet blir silkeslent efter endast 15-20 minuter med masken på. Jag tycker att det är härligt att använda masken på morgonen innan man sminkar sig eller på kvällen innan man ska sova. Då får man lite extra lyster vilket är superhärligt. 
Masken är lätt att applicera och lätt att tvätta bort och det blir heller inte något kladd med den som många andra kan bli. Om man är som jag, lite klumpig, och har lätt för att bädda in hela badrummet i ansiktsmask, är det superenkelt att tvätta bort även där. Det lämnar inga fläckar varken i badrummet eller i ansiktet. 
Jag gör såhär: 
 
1. Tvätta ansiktet med ljummet vatten. 
2. Torka torrt. 
3. Applicera masken över ansiktet eller vart du nu vill ha den. 
4. Vänta 15-20 minuter
5. Tvätta bort med ljummet vatten. 
6. Klart och superenkelt. 
 
Vill ni köpa produkten, kontakta mig på: [email protected]
Kramar
Gime

Vad fin blogg du har!

Svar: Tusen tack!
Amanda Niclasson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress