Hej alla fina! Idag har jag äntligen en ledig dag från jobb och allt. Det är en hel del jobb den här sommaren med inte dom bästa tiderna precis. Eftersom jag jobbar inom äldreomsorgen så jobbar jag varannan helg, sena dagar och tidiga mornar, ofta en tidig morgon efter en sen kväll haha. Så dom dagarna blir inte så mycket sömn. Men jag fick äntligen lite sovmorgon idag innan jag ska dra iväg till göteborg för att träffa min syster Matilda. Senare i kväll ska jag och familjen gå på Liseberg för att köra femkamp vilket ska bli roligt eftersom det är något jag aldrig gjort innan. Eftersom jag är ledig denna helgen är den såklart fullspäckad med Grundsund på lördag morgon, bio på kvällen och Liseberg på fredag som sagt. 
 
Nästa vecka blir nog den värsta jobbveckan hittills då jag är inbokad hela sex dagar. Den dagen jag är ledig är det äntligen dags för Ed Sheeran på ullevi som jag längtat så himla länge efter. Tror att jag och kompisen Rebecka köpte biljetter i november, december 2017 haha. Men det ska bli riktigt roligt att äntligen få se honom live så jag försöker tänka bort jobbet utöver det. Är det någon mer som ska se Ed? 
 
Kramar
 
// Hello all beautiful! Today, I finally have a day off from work. There are a lot of work this summer with not the best times. Because I work in elderly care, I work every other weekend, late days and early mornings, often an early mornings after a late night haha. So those days I do not get so much sleep. But I finally got some sleep today before I go to Gothenburg to meet my sister Matilda. Later tonight, me and my family will go to Liseberg to drive five matches, which will be fun because it's something I've never done before. Since I am free from work this weekend, it is obviously packed with Grundsund on Saturday morning, cinema in the evening and Liseberg on Friday as I said.

Next week will be the worst job week so far when I'm booked in at six days. On the day I'm free from work, it's finally time for Ed Sheeran on ullevi as I longed so much for a long time. I believe that me and the friend Rebecka bought tickets in November, December 2017 haha. But it will be really fun to finally see him live so I try to figure out the job beyond that. Is there anyone else who is going to see Ed?

Hugs

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress