Hej alla fina! Jag har som jag skrivit länge varit intresserad av blommor och buketter. Jag är kreativ och älskar att vara kreativ vilket jag får ut genom scrapbooking men även mitt jobb där jag kan göra buketter. Om kunder har efterfrågat har jag ibland satt ihop en bukett till dem så som jag tycker är fint. Jag har ju ingen utbildning, jag sätter bara ihop som jag själv tycker. Vi slänger alla buntar som inte går att sälja även om de är mycket eller lite vissna, så här om dagen sparade min chef några till mig innan hon slängde dem. Hon ville att jag skulle pröva att sätta ihop en bukett och testa lite. Så det gjorde jag och resultatet ser ni på bilderna ovan. Vad tycker ni? Denna bukett är gjord på prärieklocka och freesia i olika färger.
 
Kramar, insta: amandaniclasson
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress