Hej alla fina! Jag trodde aldrig att det skulle hända men jag ska faktiskt flytta till en annan stad haha. Och staden är...Helsingborg! Nu har vi i flera månader letat lägenhet både i Lund och Helsingborg eftersom Henrik ska plugga i Lund. Lund känns nästan helt omöjligt att få lägenhet så vi tänkte närliggande städer och då blev det helt enkelt Helsingborg. Det känns kul och spännande att flytta till en helt ny stad som jag varit i en gång innan...igår ;). Vi har nära till både Lund, Malmö och Danmark och eftersom jag ofta inte är i Skåne så känns det kul att få se lite nytt, göra utflykter till Danmark osv. Tror det kommer bli bra. Vi besökte som sagt Helsingborg igår för att gå på lägenhetsvisning och kolla runt i staden. Det var väldigt mycket danskar vilket kändes ovant men jag tror att många tar rutten mellan Helsingborg, Helsingör. Det var första gången jag var i staden och intrycket var mysigt, trånga gränder och gamla byggnader, precis så som jag gillar. 
 
Vår nya lägenhet kommer vi flytta till i slutet av augusti och ett år framåt, tills Henrik har studerat klart. Den är inte så stor men riktigt mysig och i en gammal stil. Jag skulle tro att den är lite större än den vi har nu, femtiotre kvm, men i den nya är det fler rum vilket gör det mer ombonat och inte så att man går på varandra när man är två. Fler bilder och inlägg om detta kommer dessvärre när vi flyttar och har kommit i ordning. Den som väntar på något gott...
 
Kramar
Linda Ph

Helsingborg är en fin stad! Lycka till med flytten! :)

Svar: Tusen tack!
Amanda Niclasson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress