Hej alla fina! Här är som utlovat mitt schema i skolan. Jag går via B BANK vilket betyder att jag har tidiga lektioner två dagar i veckan och sena tre dagar. De som hamnade i klassen A BANK har tvärtom vilket jag nog hellre skulle valt om man fick välja. Jag är en morgonmänniska och ingen som helst är uppe sent och är i skolan till mitt i natten...känns det som om i alla fall haha. 
Mitt schema ser ut som så: 
 
Måndag: 15:15-18:30 
Tisdag: 09:00-12:15
Onsdag: 14:45-18:00
Torsdag: 09:00-12:15
Fredag: 14:45-18:00 
 
Jag kan känna att fredagen är ganska seg då man slutar sent och vill hem efter. Dock är det bra om man ska ut efter då man slipper åka hem alls och kan vara gå den korta biten till bargatan. 
På lördag blir det lite drinkar ute med två vänner från skolan och Henke vilket ska bli kul. Det är kul att lära känna människor från andra länder, se skillnader och likheter mellan hur vi lever. Vilka jag ska ut med är en tjej från Ryssland och en från Mexico. Jag och hon från Ryssland har ganska mycket gemensamt länder emellan men tjejen från Mexico lever lite annorlunda hemma och det är intressant att då se hur. 
Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress