25 oktober 2017

En resa för livet

 
Hej alla fina! I somras var jag med om min livs resa och jag tror att framtida resor har svårt att slå denna. Jag och min bästa vän Rebecka tog tag i en av våra gemensamma största drömmar, att åka på road trip i USA. Jag har drömt om det sedan jag var liten och på min lista innan jag dör har det sedan jag skrev den stått bland annat: 
- Resa till San Fransisco
- Resa till Arizona, besöka Grand Canyon
- Resa till Los Angeles
- Resa till Las Vegas 
Efter denna resa kunde jag checka av allting och jag har aldrig varit så nöjd med mig själv och aldrig tror jag spenderat mina pengar så bra. Jag hade arbetat i ett helt år för att spara undan så mycket jag kunnat till detta och allt som allt gick på nästan 50 000 kr. Det var två underbara veckor som jag aldrig kommer glömma då vi drog igenom Arizona, Las Vegas, Los Angeles och San Fransisco. Vi har fått se allt vi kunnat begära under dessa veckor vilket är helt fantastiskt. Jag längtar varje dag tillbaka och kommer förhoppningvis en gång tillbaka. 
 
Senare idag reser jag till Qatar med min pojkvän och hans familj. Hans äldre syster bor där med familj och vi ska hälsa på dem. Under en vecka framöver kommer jag inte att kunna blogga varje dag men ska försöka så ofta jag hinner! Hoppas ni fortsätter läsa när jag kommer hem och väntar in mina inlägg. :) 
 
Ta hand om er! Kramar 
GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Gud så roligt! Jag har gjort roadtrip i Europa vid två tillfällen, men det är verkligen en dröm att åka runt i USA :D Ser magiskt ut!

Svar: Tack snälla!! Det var verkligen en resa för livet :D
Amanda Niclasson

Emma Fernhagen

Wow vilka fina bilder! Om du förresten vill ha en rabattkod på Daniel Wellington så finns det på min blogg just nu:)

Svar: Tusen tack :D
Amanda Niclasson

Josefin Nilsson

Åh vad kul resa! USA är verkligen så fint, hade varit jättekul att se västkusten också :)

Svar: Verkligen :D
Amanda Niclasson

Emilia

DETTA är min dröm, jag och min vän har också stora planer på hur vi ska hyra en bil och åka genom hela USA. Man kan alltid hoppas hehe...

Svar: Det tycker jag verkligen att du ska göra, det är en resa för livet!
Amanda Niclasson

Maria at Inredningsvis

Men ÅHHH! vad härliga foton och nu blev jag ännu mer sugen på USA :)

Önskar trevlig helg!


LOVE Maria på Inredningsvis

Svar: Tusen tack :D
Amanda Niclasson

Tess

Så härligt det ser ut! :)

Svar: Det var det!
Amanda Niclasson

Biggeros

Tro, jag det att du hade en riktig drömrrss som gickni uppfyllelse. Inte illa att åka till Quatar// trevlig resa!!

Svar: Det var verkligen en otrolig resa!
Amanda Niclasson

Simon G

Vilka fina vybilder! Grand Canyon hade verkligen varit något att se! :)

Svar: Tusen tack! Grand Canyon är nog det bästa jag sett, något alla bör se :)
Amanda Niclasson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress