Hej alla fina! I lördags åkte jag med mamma till Vinden, en second hand butik i Alingsås. Där har jag på senaste varit en hel del och man kan även hitta en hel del fina saker där till lågt pris. Bra för mig som precis flyttat hem i från!      Nu när julen närmar sig har julsaker kommit in i mängder och jag hittade även en hel del saker där. Det blev en ljusstake, flera tomtar, julkulor för julgranen, glöggkoppar och en tillhörande kanna och mycket mer. Allt detta för ca 300 kr. Superbra koncept då alla pengar som kommer in går till välgörenhet. 
 
Kramar 
Tessie - Fotograf

Tomtarna är ju verkligen UR söta! ;)
Jag ramlade in här efter ha klickat mig runt på olika bloggar. Super härlig och inbjudande blogg måste jag säga att du har! :)

Svar: Håller med dig, riktigt gulliga!

Åh tack snälla!! :)
Amanda Niclasson

Maria at Inredningsvis

Åhh vad söta tomtar haha :) kul med julsaker från förr också

Ett härligt historiskt hus idag på bloggen:)

Ha en kanon vecka!

LOVE Maria på Inredningsvis

Svar: tack så mycket! Verkligen :)
Tack detsamma!
Amanda Niclasson

Felicia

så himla fint :D

Svar: Tack :D
Amanda Niclasson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress