16 november 2017

Den ultimata mysbelysningen

 
Hej alla fina! För några dagar sedan fick jag frågan av en kollega, "hur kan du tycka om vintern så mycket?". Jag känner bara Vad finns det att ogilla? Listan med allt jag älskar med vintern är lång men på bilderna ovan ser ni en av anledningarna. Inte lika mysigt att tända ljus och titta på en film mitt i sommaren, eller hur ;). 
 
I morgon blir det fissan då jag ska både klippa mig och slinga håret mörkare. Är ganska nervös över hur det kommer bli men hoppas på det bästa!
Kramar 
Louise

SÅ härliga bilder! :D

Svar: Taack snälla!
Amanda Niclasson

Malin

Det är fint med ljus i höstmörkret. Det ser ut som maya lyktor o de är så fina. ha det gott.

Svar: Verkligen! Tack detsamma
Amanda Niclasson

Emilia

Håller med dig, att tända ljus är bäst på vintern!

Svar: Kramar till dig!
Amanda Niclasson

Hemma Hos Felicia

Superfina bilder!

Svar: Tack :D
Amanda Niclasson

Simon G

Snygg belysning! Det finns ju egentligen för och nackdelar med alla årstider :)

Svar: Tack så mycket! Precis :)
Amanda Niclasson

minarodaskor.blogg.se

Att tända ljus när det är mörkt ute är ju bland det mysigaste som finns. Så fint!

Svar: Verkligen! Tack :)
Amanda Niclasson

Josäfin Andersson

men åh så mysigt!! :o

Svar: Verkligen! :)
Amanda Niclasson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress