Hej alla fina! Idag tänkte jag dela med mig lite av mitt liv, mina vanor och mindre bra vanor osv. Hoppas att ni gillar den!
 
Vi börjar med mina 3 favoritplatser:
1. Nära havet i skärgården, finns det ett bättre ställe att kunna slappna av och allt är så fridfullt.
2. Hemma såklart, borta bra men hemma bäst. 
3. Mitt i centrum, jag älskar att vara hemma i lugnet men ändå känna stadens puls.
 
 
Vi fortsätter med 3 ovanor:
Vi alla har vanor och mindre bra vanor vi gör daligen, det kan vara svårt att sätta ord på allt eftersom det ofta ser omedvetet men jag har här tre stycken som jag är medveten om...hehe.
 
1. En äcklig ovana. Min sämsta ovana är att jag, allt för ofta, drar bort gamla hudrester från mina läppar. Jag får ju inte ut något av det mer än att jag förstör mina läppar men jag kan verkligen inte sluta, gör det ofta omedvetet, när jag är nervös eller bara rastlös.
2. Restless legs. Jag vet inte om detta är en dålig vana men det är ju något som tar energi från mig. Jag har restless legs vilket innebär att jag ibland inte kan sitta still med benen. Det känns som om det kryper i hela benen och jag måste då röra på mig på något sätt för att det ska försvinna. Ofta är det svårt att få det att sluta vilket är ganska jobbigt. 
3. Älta och analysera. Jag är en person som alltid analyserar allt och bearbetar in i minsta detalj. Jag kan aldrig bara stänga av och låta det gå utan jag måste analysera och se vad som var fel eller rätt i det jag gjort eller sätt och även om jag kunde gjort på något annat sätt. Jag tror att detta kan vara svårare att förstå för dom som enkelt bara kan stänga av men för mig är det riktigt jobbigt och ofta ett hinder i vardagen. 
 
 
 
Tre appar jag använder dagligen:
 
1. Snapchat. En app som jag älskar på många sätt och som är en riktigt bra uppfinning haha.
2. Kalender. Min kalender på mobilen är hela mitt liv, där står ALLT jag behöver veta och allt är noga strukturerat för att jag inte ska glömma något. Precis som jag är och precis som jag vill ha det. 
3. Spotify. Bästa appen som finns enligt mig, musik kan få en att känna på många olika sätt vilket jag tror är viktigt.
 
 
Favoritlåtar just nu: 
 
1. What about us - Pink
2. Helt seriöst - Kaliffa
3. Dusk till dawn - Sia&Zayn
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress