För ett par dagar sedan firade mina föräldrar sin bröllopsdag (jag erkänner att jag inte vet hur många år det var haha) så jag och min syster plockade ihop en bukett till detta. Det visade sig att det var en likande min mamma hade som brudbukett så jag tror att den blev uppskattad. Vad tycker ni, var den fin?
Amanda

Men å vad mysigt och vad fint av dig och din syster<3

Svar: Tack snälla!!
Amanda Niclasson

Sara Ekman

Åh så fin!! :)

Svar: Tack fina du!
Amanda Niclasson

Denise

Superfin! Vad roligt att den påminde om brudbuketten! :)

Svar: Tack så mycket :D
Amanda Niclasson

Linnea Kinis

ser jättefin ut :)

Svar: Tack så mycket!
Amanda Niclasson

Amanda Lindstrand

Vilka fina blommor :)

Svar: Tack snälla :)
Amanda Niclasson

Jennifer

Så fina färger :D

Svar: Verkligen!
Amanda Niclasson

dettanyaliv.blogg.se

Jättevacker!! Rosor är ju så underbara!

Svar: Verkligen, tack!
Amanda Niclasson

sara

Åh den såg verkligen superfin ut! :)

Svar: Tack snälla!
Amanda Niclasson

Amanda Jona

Åh, ser ju ut att vara superfin! Vad kul att den var likadan som brudbuketten :)

Svar: Ja verkligen, tack :D
Amanda Niclasson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress