Hej alla fina! Jag ÄLSKAR att slå in paket och gör det så ofta jag kan. Jag låter sällan butiken slå in julklappar, födelsedagspresenter med mera eftersom det är så himla roligt och mer personligt att göra själv. Jag älskar att ha nästan som paketinslagnings-dagar precis innan jul när man bara lyssnar på julmusik, uppsittarkväll och paketinslagning. Yes jag har redan börjat längta efter julen hehe men det är långt kvar. 
 
I början av oktober ska jag hem och hälsa på och eftersom en vän till mig nyss fyllt år fick jag en chans att köpa present. Och självklart slå in den. 
 
Kramar
Angelica Wåhlin

Jag är helt tvärtom - helst vill jag att butiken ska slå in för ack, så fula mina paket blir!

Svar: Det går ju bra det med! Alla paket från affär blir riktigt fina :)
Amanda Niclasson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress