1. Hårbandet
 
2. "Mössan"
 
3. Stickade tröjor
 
4. Väskor
 
Hej alla fina! Nu är hösten snart här vilket jag ÄLSKAR. Inte bara för att jag fyller år i oktober utan även för allt som hör därtill. Här är fyra av mina måsten till hösten. På första plats har vi hårband. Jag har på senare tid börjat älska dessa fina hårband som tillför något extra för håret och även fint som ett armband när man inte använder det. Har just nu ett svart och ett rosa men skulle gärna vilja ha ett grått också. Andra favoriten är ett pannband/mössa som jag köpte häromdagen inför vintern innan man behöver mössa. Så himla fint att ha ett sånt, som ett hårband och man slipper förstöra håret för att man använder mössa. Tredje favoriten är alla stickade och tjocka tröjor som kommer nu, även i olika färger är så himla fint under hösten. Jag köpte tröjan på bilden i Uppsala nu senast och har redan använt den supermycket. Sist men inte minst är väskor. Jag ÄLSKAR väskor i alla olika former och material. Jag har så många väskor redan och det ligger ofta på inköpslistan att köpa en ny. Jag har alltid varit en person som gillar stora väskor men på senare tid känner jag mer för små. Varför springa runt med halva lägenheten i väskan bara för att man ska till affären? Små väskor är både snyggt och praktiskt. 
 
Både hårbandet, mössan och tröjan är från Lindex men väskan är från LYDC London. 
 
Hoppas ni fick lite inspiration. Kramar
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress