Hej alla fina! Jag älskar själv att läsa listor och även att skriva listor på andra bloggar. Lite inspiration att plocka från andra vilket jag tycker är kul. Här kommer nu en höstlista och lite härliga bilder emellan. 
 
1. Vad är det bästa med hösten?
Det absolut bästa är ju att jag fyller år...hehe. Men jag älskar även det lite kyliga, alla fina färger och att man får klä sig i lager på lager. 
 
2. Vad kommer du att dricka i höst?
Massor med te. Bokstavligt så kan jag dricka ca 7-10 koppar om dagen vilket inte är så hälsosamt kanske. ;)
 
 
3. Vad kommer du att använda för plagg i höst?
Mycket tjocka tröjor, jeans, halsdukar och allt i härliga färger. Älskar höstens outfits och alla tjocka tröjor, både snyggt och härligt. 
 
 
4. Vad läser du i höst?
Då jag aldrig tar mig tid att läsa böcker men väldigt gärna vill så har jag börjat lyssna. På Nextory finns det mängder av böcker och jag håller just nu på att ta mig igenom alla Camilla Läckbergs böcker. Riktigt bra och något att rekommendera! 
 
5. Vad har du för planer i höst?
Just nu är planerna att jobba i butiken större delen av hösten. Jag kommer även att åka hem till Alingsås i början av oktober för att fira födelsedag vilket ska bli mysigt. Annars har jag faktiskt inte så mycket planerat vilket är ju skönt på ett sätt. 
 
6. Vad finns på To-Do listan just nu?
Man har ju alltid vissa saker man egentligen behöver göra men inte tar sig tid till. Jag skulle behöva städa lägenheten och allt som tillhör det men även byta gym. Då måste jag också säga upp mitt gamla gymkort men som sagt så tar man ju sig inte tid till allt tyvärr. 
 
 
7. Favoritlåtar under regniga dagar?
Några favoritlåtar som alltid kommer hänga med är: 
Remedy med Alesso
- What´s my name med Rihanna, Drake
- Like I do med David Guetta
- Djadja med Aya Nakamura
- Cross my mind med Sabrina Claudio
 
8. Serier att följa?
Jag har precis sett klart på GossipGirl äntligen. Bara sådär 6 år efter alla andra haha, plus att jag har sett klart på Badhotellet så jag behöver lite tips på nya serier. Har ni några förslag?
 
9. Bästa maträtten i höst?
Jag älskar rotfrukter i ugn och kött eller fisk till. Detta kan man ju inte äta för mycket av under hösten och vintern, så gott! 
 
 
10. Beskriv din höst i 3 ord?
Nystart, Mysig, Nytänkande
 
11. Vad är det sämsta med hösten?
Allt regn helt klart men dock kan ju det vara mysigt också om man är inomhus i alla fall. Men även lite väl kalla dagar när det är kallt på morgonen och varmare på eftermiddagen så det är svårt att veta hur man ska klä sig. Detta problem har jag haft många gånger senaste tiden och det slutar ofta med att man har på sig för kallt tyvärr. 
 
Hoppas ni fick lite inspiration. Kramar
Angelica Wåhlin

Väldigt trevligt att läsa, älskar såna här listor!

Svar: Tack snälla!!
Amanda Niclasson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress