1. I början av veckan prövade jag något jag aldrig gjort innan, jag bakade cupcakes. Det blev en vanlig muffin på botten och sedan en frosting med rosa karamellfärg som blev detta resultat. Recept hittar ni i tidigare inlägg på bloggen.
 
 
2. Varje vecka brukar jag leta bilder för inspiration på pintarest eller weheartit. Dessa två är veckans inspiration. Jag kommer även att börja med "veckans inspiration" som ett tema en dag i veckan.
 
 
3. Lite bilder från veckans instagraminlägg. Denna vecka blev det en selfie.
 
 
4. Jag har ju jobbat en hel del denna och förra veckan och det känns kul att vara igång. Det gick lite trögt med jobbletandet när vi först flyttade hit och det kändes som om jag sökte 100-tals olika jobb men den som väntar på något gott...av en händelse gick jag in i en blomsteraffär och fick ett supererbjudande på jobb.
 
 
Hej alla fina! Något jag har tänkt börja med som ett tema varje vecka, varje söndag, är "min vecka". Där tänkte jag berätta lite om vad jag gjort i veckan, inspiration, instagram och bilder både från mobilen och kameran. Här ovan kan ni läsa lite om vad jag har gjort den här veckan! Ett annat tema jag tänkte börja med varje måndag är "veckans inspiration" där jag genom bilder jag sett på instagram, weheartit eller pintarest osv delar med mig av här. För varje vecka sparar jag flera bilder jag sett i sociala medier som jag känner att jag blivit inspirerad av. Denna veckor har min hjärna varit fylld av blommor så denna vecka blev två bilder av en av mina favoritblommor, pioner. 
 
Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress