1. Plåtat mycket. Det har varit superväder i veckan och har blivit en hel del plåtning. Bland annat outfits med nya tröjan från H&M. Jag har aldrig riktigt gillat långa tröjor men nu på senare tid har jag börjat älska dessa och använder det hela tiden. 
 
 
2. Mycket jobb. Just nu jobbar jag halvtid måndag-torsdag kväll och heldagar på fredagar. Jag jobbar även vissa lördagar vilket jag tycker är ganska lagom just nu. Jag har både egentid men ändå jobbtid och hoppas på att få fler timmar om ett tag. Men jag älskar jobbet och blir så glad över att vara omgiven av blommor dagligen. Nu gäller bara att lära sig alla sorter, skötsel osv. 
 
 
3. Helsingör. Igår tog jag och Henrik för första gången färgan till Helsingör vilket kommer i ett inlägg i morgon. Då kommer även fler bilder och text. En otroligt smidig rutt fram och tillbaka som endast tar 20 minuter en väg. Det var första gången i Helsingör och i Danmark på många år. Men jag älskar staden, riktigt fin och gammal med härliga små hus, kullerstensgator och mysiga parker. 
 
 
4. Intervju. På jobbet blev jag intervjuad av tidningen Hallå! som är en lokal tidning här i Helsingborg. De frågade lite om affären eftersom vi är nyöppnade. Så nästa onsdag får jag förhoppningsvis se hur artikeln blev. Jag hoppas på något bra haha. 
 
 
Hoppas ni haft en bra helg. Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress