Hej alla fina! Nu har jag kommit in i jobbet och det börjar gå bättre och bättre. Jag lär mig mer och mer för varje dag och får mer och mer erfarenhet inom yrket. Men det är riktigt roligt och det är bara roligt att gå till jobbet varje dag. Det är nog första gången jag har ett jobb som inte känns som en börda att gå till varje dag vilket är ju bra. Men en av de bästa sakerna med jobbet är även att jag får gå runt och fotografera alla underbara blommor som finns. Jag älskar blommor och att även fotografera blommor så detta är en perfekt kombination. Buketten på bilden som ni ser har min chef satt ihop men jag tycker att den är himla fin. 
 
De senaste dagarna har jag nog haft ganska mycket otur. I förrgår snittar jag rosor men slinter och skär mig i två fingrar och allt jobbigt som hör till där. Och igår...klumpig som jag är så kokar jag soppa men lyckas hälla över hela handen och får en stor brännblåsa. När man jobbar med händerna är inte detta det mest optimla men jag hoppas att det blir bättre snart. 
 
Kramar
 
Angelica Wåhlin

Vad skönt att du trivs så pass bra!

Svar: Tack snälla!!
Amanda Niclasson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress