Hej alla fina! Jag har påbörjat andra jobbveckan och hittils trivs jag superbra. Intresset för blommor växer och och även antalet buketter och krukväxter hemma hos oss. Vad Henrik tycker om det vet jag inte riktigt men blommor är ju så himla fint. I butiken är det riktigt bra priser och även en stor mängd olika blommor. I torsdags fick vi en leverans med riktigt många fina blommor så som flera olika färger på rosor, orkidéer och annat. Lite av detta kom även såklart med mig hem efter jobbet. ;) Påsen eller väskan ni ser på bilden är sådana som vi använder när vi packar blommor i butik. Detta tycker jag är så himla fint och lite inspirerat av företaget Bunches som också finns på flera ställen runt om i landet. Vad tycker ni om konceptet?
 
Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress