Hej alla fina! Ännu en vecka är slut och det är dags för "Min vecka". Inlägget kommer en dag sent på grund av att jag hade lite att göra igår, söndag, och i lördags var vi inte hemma så jag inte hade möjlighet att förbereda ett inlägg. Men bättre sent än aldrig. 
 
 
 
1. Personliga julkort. Fler julkort har gjorts som jag sedan ska skicka till släkt och vänner. Vad tycker ni?
 
 
2. Outfit. I början av veckan hittade jag och Henrik en ny plats för att plåta outfit. Jag tycker att fotorna blir bäst i en lite mysig miljö, exempelvis på en vanlig gata eller i en gränd.
 
 
3. Nya blommor till butiken. Varje vecka får vi leveranser till butiken med blommor och arrangemang men denna vecka var det otroligt mycket fint. Det var tulpaner i mängder, amaryllis och hyacinter. Supermycket fint till fina priser helt enkelt. På black friday blev såklart också mycket att göra eftersom det var mycket folk på stan och många skulle ha blommor inför helgen, men det är bara kul med lite mer att göra.
 
 
4. Ullared. I lördags var jag, Henke och min kompis Elin på Ullared. För er som inte varit där är det en otroligt stort varuhus med ganska billiga priser. Det ni inte hittar där, finns inte ;). Mer om detta kommer i senare inlägg.
 
 
5. Lussebullar med saffran. Igår, söndags, bakade jag även lussebullar med saffran den här gången. Förra gången blev det utan men Henrik har efterfrågat med så denna gången blev det med. Recept kommer i senare inlägg! 
 
 
Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress