18 november 2018

Min vecka

Hej alla fina! Det är söndag och dags att summera min vecka i ett inlägg. Det har varit lite mer jobb i veckan så jag har inte hunnit med så mycket men nu i helgen har jag haft lite mer ledig tid. 
 
1. Julen närmar sig och pysslet är igång. Det har börjat bli dags att göra julkort och skicka till släkt och vänner.
 
 
2. Nya blommor har kommit till jobbet och en ny skyltning är klar. Nu när julen och december närmar sig kommer alltmer amaryllis på snittblomma och i kruka men även hyacint in till butiken. Även lite dekorationer inför julen är uppsatta.
 
 
3. Igår, lördags, var jag och Henrik ute på stan och fick äntligen gjort en hel del. Ofta flyttar man fram saker som egentligen inte är så jobbiga men det kräver lite tid. Eller jag är sådan i alla fall. Men nu har jag äntligen fixat mitt gymkort vilket var en av de sakerna jag hade på min lista haha. När man jobbar 10-18 känns det som om hela dagen går och därför är det så härligt med lediga dagar man kan ta igen.
 
 
4. Igår, lördags, bakade jag även lussebullar! Även det en av förberedelserna inför julen...åh som jag längtar till julen, när vi ska klä granen och pynta osv. Recept på bullarna kommer nästa vecka.
 
 
Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress