Hej alla fina! Ny vecka och dags att summera veckan som varit. Nu är det äntligen december, en för mig, efterlängtad månad och snart även jul och lite ledighet som väntar. Jag ska ha nästan två veckor i Alingsås vilket ska bli riktigt härligt!
 
1. Bakade lussebullar. I början av veckan blev det ett recept på lussebullar med saffran. Mer om det hittar ni i tidigare inlägg.
 
 
2. Julpyntning. Jag har även julpyntat! Jag började ganska tidigt i år men kände att varför inte njuta av december och allt som tillkommer så länge man kan? Imorgon ska vi även köpa julskinka vilket kommer bli riktigt gott. 
 
 
3. Klätt granen. Jag har även hunnit med att klä granen i veckan, även det ganska tidigt men jag tycker att det blir så mysigt med gran och dess ljus. Bor man mysigt och ljus, mår man bra!
 
 
4. Beställde kläder. Äntligen har jag fått hem en av mina beställningar från Shein.se. Jag gjorde även en recension av hemsidan eftersom jag tidigare varit väldigt osäker på om det varit en säker hemsida att handla från. Säkra sidor som Zalando.se eller Boozt.com brukar inte vara några problem men med denna var jag osäker. Men det gick bra, kläderna satt jättefint så nu väntar jag bara på nästa lass!
 
 
5. Ett härligt besök. I helgen hade jag även ett efterlängtat besök från familjen. Det var ett tag sedan vi sågs nu så det var både roligt och mysigt att de kom ner till oss. Vi åt både en god lunch, fikade och middag på kvällen. 
 
 
Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress