Godmorgon alla fina! Den här veckan har varit både spännande och intressant. Jag har bakat en hel del, åkt till ullared, sökt till högskolan men även fått ett samarbete med en restaurang och mina bakverk. Läs mer om detta här nedan! 
 
1. Bakning. Som vanligt har jag bakat en hel del, både cupcakes, småkakor, bullar och annat.
 
 
2. Sökt till högskolan. Nu känner jag att det är dags att börja plugga snart. Högskolorna öppnade för sökning i fredags så nu har jag äntligen börjat söka och hoppas att jag kommer in på något!
 
3. Outfit. Vädret har inte varit det bästa i veckan men vi hade faktiskt en fin dag. Då passade jag på att fotografera lite outfits. Eftersom vi bor precis vid havet och jag fotograferade precis vid kusten så blåste det en heeel del och var riktigt kallt. Men men, det blev fina bilder!
 
 
4. Ullared. Jag och Henrik tog en dag till att åka till Ullared. Jag verkligen älskar ullared och älskar att allt finns på samma ställe. Ni som inte varit där kan jag starkt rekommendera att åka dit. 
 
5. Sist men inte minst har jag börjat på ett samarbete. En nystartad restaurang tog kontakt med mig i veckan och ville göra ett samarbete. De ville att jag skulle baka och sälja på restaurangen vilket jag började med i lördags. En himla rolig grej jag hoppas att fortsätta med tills jag flyttar hem!
De finns på Bruksgatan 11 i Helsingborg.
 
 
Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress