Hej alla fina! I butiken har det blivit vår och fler vårblommor kommer in. Favoriterna bland kunderna är självklart tulpaner, dock tycker jag att det är något tidigt för tulpaner. Jag förknippar mer tulpaner till mars, april och till påsk framför allt. Andra favoriter bland kunderna är primula, tulpanlökar och krokus som vi också fått in under veckan. #blommorfranosscity #amandaniclasson
 
Jag har äntligen tagit helg efter en lång vecka. Fredagar är alltid mer eller mindre riktigt stressiga. Alla vill köpa fredags-buketten och jag gjorde fler buketter än någonsin igår. Idag har jag ont i hela kroppen och känner mig heelt slut, haha, man hinner knappt äta innan man får en lång kö av kunder. Men det är så jag gillar det, mycket att göra. 
 
Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress