Hej alla fina! Nu är vi tillbaka i Helsingborg och jag ska nu börja jobba igen. Här kommer ett utdrag från veckan som varit. 
 
1. Nyårsafton. Förra måndagen var det nyår och jag firade det hemma hos en vän i Alingsås. Vi blev ett gäng vilket var riktigt kul och även att träffa alla kompisar jag inte sett på länge. Det blev en härlig kväll med avslut hemma hos en vän till Henke. Här nedan ser ni lite bilder från kvällen och mina fina vänner.
 
 
2. Mycket fotografering. Innan vi åkte hem passade jag på att ta lite bilder på frosten hemma. Där bor vi på en liten kulle med skog runt om så det blev fina bilder av naturen och morgonsolen.
 
 
3. Färgat håret. Förra tisdagen blev det hårfärgning och klippning vilket verkligen behövdes. Mitt hår var bara långt och tråkigt så det var kul med en förändring. I början hade jag helt ärligt svårt att vänja mig vid min nya hårfärg men nu tycker jag själv att det är fint. Jag har alltid tyckt om mörkt hår men det är såklart alltid svårt för frisören att veta hur jag tänker mig hur jag vill ha det.
 
 
4. Sightseeing i Helsingborg. Är ni som jag som kan åka förbi ett ställe och planera att åka dit och fotografera senare? När jag åker förbi ett ställe jag ser, kan jag inte släppa det. Ett exempel är dessa hus som ni ser på bilderna under. Jag har åkt förbi många gånger nu och tycker att dom är så himla fina så i helgen åkte jag och Henke äntligen dit och fotograferade.
 
 
5. Fredriksdal. I söndags åkte jag till Fredriksdal och kollade runt, något jag tänkt göra länge nu. En mysig stad och det gamla bevarat vilket jag älskar. Jag älskar gammalt, gamla hus, skyltar, leksaker och annan inredning. Att försöka föreställa mig hur det såg ut förr och när staden var en "riktig" stad och bebodd.
 
 
Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress