Hej alla fina! Ny vecka och dags att summera veckan som gått. Jag börjar längta hem till Alingsås eftersom det inte är superlänge kvar nu innan vi flyttar hem. Vi flyttar troligtvis hem till sommaren och till hösten får vi se vart vi hamnar om jag börjar plugga eller liknande. 
 
1. Fredriksdal. Nu under lågsäsong står fredriksdal obemannat och öppet utan inträdeskostnad. Så jag ahr passat på att på min springrunda, även ta en runda inne på fredriksdal för att se lite annat.
 
 
2. Mobilskal. Jag har designat och fått hem mitt mobilskal från Caseapp.se. Det blev riktigt snyggt faktiskt. Tidigare har jag bara köpt färdiga skal, men nu när jag hittade ett fint motiv så gjorde jag ett försök. Mobilskal är inget jag brukar lägga mycket pengar på, det kommer ju ändå nya mobiler varje år och man byter upp sig och behöver därför nya skal som inte passar den gamla.
 
 
3. Birdbox bok. Jag har lyssnat klart på boken Birdbox som även finns som film på Netflix. Jag tycker faktiskt att filmen var böttre än boken, fler detaljer och nu när jag sett både film och läst bok, stämmer de inte riktigt överrens. Nu har jag börjat med "Den första lögnen" av Sara Larsson.
 
 
4. Film och serier. Under veckan har jag sett många bra filmer och serier på grund av dåligt väder. Jag har haft svårt att hitta något jag inte tröttnar på men dessa tre är några förslag till er. Ni kan läsa mer om detta i inlägget igår, söndag.
 
 
Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress