INNAN:
 
 
EFTER:
 
 
 
Hej alla fina! Igår blev det färgning och klipp av håret. Jag har behövt klippa mig lite väl länge nu och kände även att det var dags för en förändring så det blev även slingor i längderna och mörkare färg i botten. Bilderna är tagna på olika platser, i olika ljus och med olika långt hår så de stämmer inte riktigt överrens men så att ni ska se på ett ungefär. På den första bilden ser ni i alla fall mitt slitna och långa hår som det såg ut i tisdags kväll, dock hade jag precis duschat och borstat det så det är ganska frissigt och yvigt haha. Men jag får vänja mig vid det nya under ett tag nu! Fler och bättre bilder kommer senare.
 
På måndag börjar jobbet igen och även ett nytt år har startat. Under år 2019 kommer det hända mycket med flytt och förhoppningsvis plugg i annan stad men det ska bli roligt. Jag hoppas verkligen att jag kommer in någonstans och att det blir ungefär så som jag tänkt under året. 
 
Hoppas ni haft ett bra nyår! Kramar
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress