Hej alla fina! Nu var det längesedan jag hade inlägget "min vecka". Men tänkte att jag skulle komma igång igen. 
 
1. Bakning. Jag älskar att baka men finner sällan tid och energi innan eller efter jobb. Nu när jag går hemma har jag all tid i världen och tar tillvara på tiden. Denna vecka har jag bakat bröd med aprikos, macarones, chokladkakor och hönökaka. Allt detta kan ni se recept på i tidigare inlägg.
 
 
2. Shopping och fika. I början av veckan hade jag och Henrik en mysdag med fika på favvocafét Ebbas café här i Helsingborg och det blev även lite shopping på det.
 
 
3. Lämnat ifrån mig mobilen. Jag har äntligen lämnat in min mobil på reparation på grund av att mitt batteri blivit så dåligt. Jag köpte den i somras men nu när jag inte har min mobil blir det så påtagligt hur mycket jag behöver den. Haha känns som om jag har lite i-lands problem.
 
4. Lyssnat på böcker. Jag fortsätter att lyssna på mina böcker och har denna veckan läst "Jag fann dig" av Lisa Jewell och även "Den stumma flickan" av Michael Hjorth. Nu har jag fortsatt i serien om Maria Wern av Anna Jansson och första boken är "Stum sitter guden".
 
 
Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress