Hej alla fina! Tänkte dela med mig av denna veckans planering, som snart är slut dock haha. Men jag kan i alla fall berätta lite vad jag gjort i veckan också. Jag hoppas i alla fall att detta är min sista vecka som arbetslös och uttråkad och att jag efter nästa veckas provanställning har jobb. Just att inte ha något att göra och att bara gå hemma funkar inte för mig, jag blir alldeles för uttråkad på ens 2 dagar hemma. Nu har jag suttit hemma i en hel vecka utan att ha sysselsättning men nu är det över. :)  Känner just nu att varje jobb är bättre än inget. 
 
Måndag: Bakning eftersom jag var sjuk och har även varit sjuk i några dagar. Är nästan aldrig sjuk men när jag väl blir det så blir jag dunderförkyld. 
 
Tisdag: Två intervjuer bokade som även gick bra båda två. 
 
Onsdag: Psykolog på morgonen och packning inför helgen. 
 
Torsdag: Alla förberedelser inför helgen ska vara gjorda. Mat ska köpas, tvätt ska tvättas och packningen ska fixas. 
 
Fredag-Sön: Jag åker till UPPSALA och hälsar på en nära vän som pluggar där. Ska bli så himla kul att ses äntligen och att även få se staden jag så länge velat. 
 
Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress