17 september 2018

Uppsala

 
 
Hej alla fina! Jag har i så många år velat åka till Uppsala. Det verkar som en så himla fin stad, pelle svanslös rötter som jag sett som barn och nu har jag även en vän som bor där. Jag har ju aldrig riktigt haft en anledning till att åka dit innan eftersom jag inte brukar åka på "semester" till en annna stad. Men nu har jag äntligen varit där och det är verkligen en stad jag kan tänka mig att flytta till. Så himla mysig! Jag och min vän Lovisa hade i alla fall en supermysig helg med pizzabak, utgång, shopping och såklart fotografering. Tror att vi tog vca 350 bilder under dessa tre dagar haha. Men det var riktigt kul och en resa från norr till söder på ca 12 h sammanlagt var värd. 
 
Idag börjar jag på mitt nya jobb vilket känns kul och att äntligen ha en sysselsättning igen. Har verkligen tröttnat på att gå hemma nu denna veckan när jag bara sökt jobb. Men nu är jag igång igen. Har ni gjort något kul i helgen?
 
Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress