Hej alla fina! Som jag skrivit om tidigare har jag gjort en lista över vad jag vill se och göra i Helsingborg under året. Detta är något jag brukar göra när jag åker på semester eller åker till ett ställe jag aldrig varit på innan, saker som är viktiga för mig och som jag gärna vill se. Eftersom jag gärna vill ha allt klart innan jag knappt hunnit påbörja saker...haha...så vill jag även ha denna lista klar så snart som möjligt. Men jag får försöka tänka att vissa saker inte går att göra just i denna årstid och att vi faktiskt ska vara här i ett helt år. Men här kommer i alla fall listan över saker jag vill göra: 
 
- Sofiero, Helsingborg
- Ta färgan till Danmark
- Åka till Lund
- Åka till Ystad
- Besöka Österlen
- Kiviks marknad
- Besöka Malmö
- Fredriksdal, Helsingborg
- Tropikariet, Helsingborg
- Tropical beach, Helsingborg
 
Alltså en hel del att ta sig igenom. Vissa av sakerna har jag redan besökt eller gjort tidigare år men det hade varit roligt att göra om det med en bättre kamera och med Henrik. Vissa av ställena ligger heller inte supernära oss men det är i alla fall närmare än att åka från Alingsås så jag hoppas att jag kan pricka av allt på listan. 
 
Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress