Hej alla fina! Det har varit ganska bra väder här i Helsingborg senaste tiden. För några dagar sedan var jag ute på kvällspromenad och letade lite efter vilket gym jag ska välja. Var borta i Ramlösa men det blir nog för långt att åka så jag ska ta mig till Väla istället och kolla runt. På vägen hittade jag i alla fall detta fina ställe i perfekt belysning av solen. Superfint var det. 
 
Till helgen åker jag äntligen till Uppsala för att hälsa på en vän. Det är verkligen på tiden att jag tar mig dit och hälsar på nu plus att Uppsala är en mycket fin stad. Jag har velat åka tidigare men något har alltid kommit emellan, men nu är allt bokat och nästa vecka åker jag. Det tar ju lite tid bara eftersom jag åker mellan Helsingborg till Uppsala haha, verkligen norr och söder. Men men, tåg är ju alltid mysigt. Ska nog bli en riktigt rolig helg i alla fall!
 
Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress