Hej alla fina! Äntligen helg och jag är påväg hem till Alingsås. Där ska jag vara över helgen, träffa familjen och vänner innan jag nästa vecka tar upp jobbsökandet igen. Det ska bli skönt att komma hem innan jag börjar jobba då det inte finns lika mycket tid till det. Nästa gång blir väl över min födelsedag i oktober. Jag trivs mer och mer i Helsingborg eller jag börjar i alla fall vänja mig. Det är riktigt fint här med fina hus och annan arkitektur plus att det är ju alltid kul med lite miljöombyte från hur man vanligtvis har det. Längtar inte tillbaka till Alingsås än i alla fall haha ;). 
 
Igår var jag och Henrik på en liten fototrip vid strandpromenaden i Helsingborg, superfint verkligen. Vi hittade detta fina ställe med utomhusbad, kanske ett ställe för nästa sommar att besöka. Ett måste är i alla fall den underbara stranden vid sidan. 
 
Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress