Bilder som Henrik tagit.
 
Hej alla fina! Jag har många gånger fått frågan vad Henrik egentligen pluggar och vad yrket är. Han pluggar ju till drönaropetarör och jag har själv inte superbra koll på vad det är. Drönare blir ju mer och mer vanliga i alla olika jobb så jag tror att chanser är stora för jobb inom exempelvis jordbruket, räddningstjänst eller annat. Visst kan man hyra in någon privatperson med en drönare men med en person som faktiskt är utbildad vet mer vad man ska fokusera på eller hur man för fram den på bästa sätt. Jag tycker i alla fall att han är väldigt duktig för att inte ha kört så mycket innan och bilderna ovan är plåtade av honom. Helt fantastiska bilder man kan ta egentligen! Det var heller inget jag visste innan, trodde bara man kunde filma med dom faktiskt. Ska provköra själv en dag när han litar på mig haha. Bilderna ovan är i alla fall över fina Helsingborg och den underbara strandpromenad som finns här. 
 
Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress