Hej alla fina! Nu har vi bott i ca 1 månad i Helsingborg och jag i ca 3 veckor utan jobb. Jag har sökt så himla mycket här och var, i grannkommuner och alla olika jobb man kan tänka sig. Intervjuer har det blivit men har även känt att många jobb inte varit intressanta för mig eller på något annat sätt gjort att jag sett bort från dem. Nu har jag äntligen hittat hem till ett jobb i blomsteraffär. Känns så himla bra att jag faktiskt hittat något bra denna gång. Ett jobb man kan längta efter att gå till varje morgon. I ett köpcenter nära oss så kallad väla finns en affär Blommor från oss som nu ska öppna en ny affär i centrum och där fick jag jobb. Jag har varit så nervös hela helgen och spänt väntat på ett beslut om detta men kunde nu pusta ut haha. 
 
Nästa helg åker jag hem till Alingsås vilket också ska bli roligt. Jag fyller år den 5:e oktober och det ska därför bli riktigt mysigt att komma hem en stund, träffa nära och kära. 
 
Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress