Hej alla fina! Nu har jag jobbat i några dagar på Blommor från oss City. Jag trivs hittills jättebra och tycker att det är riktigt roligt att äntligen få jobba i en blomsteraffär som jag länge velat, allt har flutit på, mycket folk och mycket att göra. Det märks verkligen att invånarna i Helsingborg saknat en blomsteraffär på Kullagatan, detta får vi även höra många gånger under dagarna haha. Eftersom vi har erbjudanden som Ta 3 buketter och betala bara 129 kr och även en supersmidig påse med två stycken orkideer för bara 135 kr. Det är väl det som sålt mest antar jag. Men det är billigt och smidigt så jag rekommenderar er som bor eller är i Helsingborg att gå dit. Jag älskar även våra underbara påsar man får blommorna i som ni ser på bilden under. Så himla snyggt!
 
 
Nästa helg åker jag äntligen hem till Alingsås och firar födelsedag. Ska bli mysigt att komma hem igen eftersom det var ett tag sedan nu. Men det känns även bra med jobb och det känns som om jag börjar få ordning på vardagen här vilket är väldigt skönt.
 
Kramar
 
 
 
Amanda.

Vilka fina blommor 😍 & härligt att du trivs

Svar: Tusen tack!!
Amanda Niclasson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress