28 oktober 2018

Min vecka

Hej alla fina! Nu är det söndag och dags för "min vecka". Här skriver jag lite om vad jag gjort under veckan och om något speciellt hänt eller annat. 
 
1. I början av veckan köpte jag hem hortensia och ska torka dem. Även tips på hur man torkar delades på bloggen, om ni är nyfikna, kika in tidigare i veckan. Ett tips på hur de står fina längre.
 
 
2. Fotat outfit mitt i stan. 
 
 
3. Denna helgen är Henriks vän Victor och hälsar på oss. Så i lördags tog vi en tur till Danmark och Helsingör. Vi åt en god lunch, kollade lite affärer och tog färjan hem några timmar senare.
 
 
4. ...och självklart mycket jobb. Det är härligt att man kan längta till att gå till jobbet. Eftersom jag aldrig tidigare arbetat med blommor eller har någon tidigare kunskap, är ju detta ett mindre hinder för mig. Men jag lär mig mer och mer för varje dag och kan betydligt mer nu än när jag började i affären.
 
 
Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress