Alla bilder är lånade från Weheartit.com
 
Hej alla fina! Jag tror att jag är en av de få personer som uppskattar vinter mer än sommar. Jag ÄLSKAR när det blir kallt ute, frost, man får klä sig i varma kläder, mössor, vantar, snygga kappor, boots och framförallt JULEN. Jag verkligen älskar julen och överpyntar alltid hemma. Förra året var min och Henriks första jul tillsammans som sambos och vi åkte därför till Vinden i Alingsås, en stor second hand affär, och köpte julpynt för en billig peng. Där fanns ju allt man behövde och pengarna går även dem till behövande människor. För det är ju vad julen handlar om enligt mig. Mitt weheartit-konto är just nu påfyllt med julbilder och annat mys. Jag har redan börjat lyssna på julsånger och även i butiken börjar det fyllas upp med amaryllislökar och annat traditionellt. 
 
Någon mer än jag som känner såhär? Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress