27 november 2018

Ullared

 
 
Hej alla fina! I lördags var jag, Henke och min kompis Elin på Ullared och shoppade. För er som inte vet vad Ullared är så är det ett gigantiskt varuhus med allt mellan himmel och jord. Det finns verkligen allt man kan drömma om och allt man behöver plus att det är billigare än i andra varuhus. Jag hittade en hel del faktiskt bland annat mattan på första bilden, ett skärp, målarboken, träningskläder och annat. Jag brukar även köpa tvättmedel, sköljmedel, plastpåsar, toalettartiklar osv när jag är på ullared eftersom det är lite billigare där. Målarboken har jag hört ska vara avkopplande för personer, som jag, som blir lätt uppstressade över olika situationer. Så det tänkte jag pröva. Även burkar är en personlig favorit. Jag vet inte vad det är med mig och burkar och lådor men jag älskar dem med fina motiv och annat och har så många att det inte riktigt får plats hemma haha. Burken på den sista bilden fyndade jag i lördags på ullared.
 
Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress