Hej alla fina! Idag är det söndag och "min vecka" ska läggas in på bloggen. Det har varit mycket jobb den här veckan men jag har även hunnit med lite andra saker som jag nu tänkte dela med mig av. Nästa helg åker jag hem till Alingsås vilket ska bli riktigt mysigt, har saknat den lilla staden med tryggheten även om jag gillar Helsingborg också. 
 
1. Tagit mycket outfitbilder. Nu är hösten snart slut och löven faller av träden så man får passa på medan naturen fortfarande är så fylld av färg. 
 
 
2. Julklappar. Jag har börjat fundera på julklappar vilket inte är så lätt som man kan tro. För mig är det viktigt att ge både julklappar och presenter från hjärtat och något som personen efterfrågat eller något som kommer som en glad överraskning. Något som personen kanske inte visste att hon eller han behövde tills du gav den. Så det tar ett tag att komma på vad som är den perfekta presenten haha. 
 
 
3. Nextory. Jag älskar tjänsten Nextory och lyssnar dagligen på olika böcker. Jag har nyss lyssnat klart på Häxan av Camilla Läckberg vilken var superbra och något att rekommendera! Nu lyssnar jag på Elva år i fångeskap av Michelle Knight som är en sann historia. Känslig att lyssna på men spännande. 
 
 
4. Badhuset. Igår var jag och Henrik på strandprommenaden och plåtade. En riktigt mysig dag med härligt väder. Det är verkligen fint kring utebadet, det gula huset och alla fina hus runt omkring. Hit kommer vi att åka flera gånger! 
 
 
Kramar
Angelica Wåhlin

Gud, jag är så dålig på att ta mig för att ta outfitbilder!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress