Hej alla fina! Nu har vi bara två veckor kvar här och en hel del ska fixas innan vi åker. Jag tänkte berätta om veckans schema från måndag till söndag. Nu i helgen kom Victor hit och hälsade på så i söndags var vi i Buggiba, åt lunch, drack drinkar och hann även med ett fisk-spa vilket var väldigt behövligt. Denna vecka har jag fler saker att göra eftersom jag snart slutar här och flyttar hem till Sverige. 
 
// Hello all beautiful! Today we only have two weeks left here and a lot of things have to be fixed before we leave. I will going to tell you about this week's schedule from Monday to Sunday. This weekend before, a friend Victor came here and greeted us so on Sunday we were in Buggiba, ate lunch, drank drinks and we even had a fish spa which was very necessary. This week I have more things to do because I soon stop here and move home to Sweden.
 
 
Måndag: Vanlig dag med skola och lunch med Henrik och Victor och tidig hemgång eftersom det är tidig uppgång på tisdag. 
Tisdag: Blue Lagoon som jag längtat efter från den dagen vi kom hit. Då var det dock kallare men nu när det är som en svensk sommar kan vi äntligen åka dit. 
Onsdag: Vanlig dag med skola och börja packa för hemgång. 
Torsdag: Möte med skolan inför min sista vecka och jag måste även bestämma vilken dag jag ska göra mitt exit-test. Även en eventuell utflykt denna dagen.
Fredag: Även här vanlig dag i skolan. 
Lördag&Söndag: Någon av dessa dagar ska vi även till Blue Grotto som är den sista saken på min Att-göra lista på Malta. Efter det har jag gjort allt jag ville när jag kom hit vilket känns bra. Känns om om jag är klar med Malta, det är inte så stort men jag har ändå gjort det jag ville se när jag kom hit. 
 

// Monday: Regular day with school and lunch with Henrik and Victor and early retirement because it's early on Tuesday.
Tuesday: Blue Lagoon that I wanted to go to from the day we came here. Back then it was colder but now when it's like a Swedish summer we can finally go there.
Wednesday: Regular day with school and start packing for a return trip.
Thursday: Meeting the school for my last week and I must also decide which day I will do my exit test. Even a possible excursion this day.
Friday: Even here regular day at school.
Saturday & Sunday: Some of these days we will also go to Blue Grotto which is the last thing on my to-do list in Malta. After that I have done everything I wanted to do when I came here which feels good.

 
Buggiba
 
Hugs
Emma Engström

Massa lycka till med veckans planer och att det blir toppen! Kram

Svar: Tusen tack!!
Amanda Niclasson

Celine

Din outfit var ju så söt!

Svar: Tack snälla!!
Amanda Niclasson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress