Hej alla fina! Under de månaderna jag har varit här har klassen ändrats flera gånger. Varje måndag kommer nya studenter till skolan och varje tisdag ansluter de sig till klassen. Under tiden slutar även studenter och åker hem och vissa gör ett progresstest och byter upp från vår upper intermediate class till advanced class. Men dessa konstruktioner av klassar är nog de jag haft längst och efter att en person slutar eller ska åka hem, måste det tas en bild. Så många bilder tas med tiden. I mitten av bilderna med EC school-band är min lärare Chris vilken är även den bästa läraren jag haft. Det är så himla roligt att gå till skolan med en lärare som älskar sitt jobb, som hänger med klassen, blir vän med klassen men har ändå kvar respekten på något sätt. En sådan lärare önskar jag att jag hade genom hela min skolgång, vad motiverad man hade varit då. 
Jag har lärt känna många nya människor, vissa hänger man mer med än andra men jättekul att prata med studnter från hela världen och jämföra våra länder i likheter och olikheter.  
 
Kramar
 

// Hello all beautiful! During the months I have been here, the class has changed a several times. Every monday morning, new students come to school and every tuesday they join the class. During time, students also leave and go home, and some do a progress test and change from our upper intermediate to advanced class. But these constructions of classmates are probably the ones I had the longest and after a student ends or is going home, a picture must be taken. So many pictures are taken over time. In the middle of the pictures with EC school-band my teacher is Chris, which is also the best teacher I have ever had. It's so much fun to go to school with a teacher who loves his job, hanging out with the class, becoming friends with the class but still keeping respect in some way. Such a teacher I wish I had throughout my schooltime, that had kept the motivation on top. 
I have got to know a lot of new people, some are more than just other people but great fun talking to stu from all over the world and comparing our countries in similarities and differences.

Hugs

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress